7 روش موثر بهبود E-A-T برای وب سایت
در این وبلاگ قصد داریم به ترفندهای بهبود E-A-T برای وب سایت بپردازیم. متن پیش رو، ادامه قسمت اول مقاله با عنوان ” E-A-T دقیقا چیست و چرا برای گوگل مهم است؟ “ می باشد. پیشنهاد می شود قبل از خواندن ادامه مطالب برای درک بیشتر، بخش اول این مقاله را مطالعه فرمایید. بهتر است به عنوان یک سئو کار همواره از هر اپدیت گوگل و کاربرد آن ها باخبر باشید. در ادامه تعدادی از این ترفندها را برای داشتن محتوای بهتر، بررسی می کنیم و در مورد بعضی از آن ها پاسخ هایی خواهیم داد.
7 روش برای بهبود E-A-T وب سایت شما
اکنون که می دانید E-A-T که به الگوریتم گوگل مربوط می شود، چرا اهمیت دارد و اینکه چرا متخصصان سئو به آن نیاز دارند. اما برای سایت شما چه معنایی دارد؟ این بدان معناست که شما باید بازی محتوای خود را ارتقا دهید.
در اینجا یک چک لیست هفت مرحله ای وجود دارد که به وبسایت شما کمک می کند، تا معتبرتر و قابل اعتمادتر باشد.
-
به بازدیدکنندگان بگویید که کی هستید.
هر سه بخش دستورالعمل E-A-T یعنی تخصص، اعتبار و اعتماد، نشان می دهد که Google می خواهد بداند چه کسی محتوا را ایجاد می کند و آیا آن اشخاص یا وب سایت دانش کافی برای آن دارند یا خیر. اگر قبلاً یک صفحه یا یک تیم ندارید که مشخص کند تولیدکنندگان محتوای شما چه کسانی هستند، اکنون زمان آن فرا رسیده است آن را مشخص کنید. صفحات نویسنده یک راه ساده برای تثبیت تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن تیم شما هستند.
-
برای ایجاد محتوا با کارشناسان متخصص کار کنید.
گوگل فقط محتوای خوب نمی خواهد؛ بلکه از افراد، محتوایی را می خواهد که می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند. به جای استخدام نویسندگان ناتوان، برای تولید محتوای نیمه کاره با شرایط کلیدی با کلیک بالا، برای ایجاد محتوایی که گوگل به آن اعتماد دارد، با متخصصان خبره در این زمینه همکاری کنید. این ممکن است به معنای مصاحبه با یک دانشمند، استخدام یک متخصص برای پست مهمان، یا همکاری با شرکت دیگری برای انتشار تحقیقات درجه یک باشد.
-
هدف محتوای خود را روشن کنید.
منظور از محتوای ارائه شده شما چیست؟
آیا می خواهید مطلبی را اطلاع دهید، توضیح دهید، متقاعد کنید یا توصیف کنید؟ از عناوین و سرفصل هایی استفاده کنید که هدف محتوای شما را بسیار واضح می کند و همچنین از زبانی ساده استفاده کنید. محتوای طولانی و پر پیچ و خم تولید نکنید. مستقیماً به اصل مطلب بروید و موضوع را تا حد امکان واضح و کامل بنویسید.
-
محتوا را به طور منظم به روز کنید.
ما هر روز حجم باورنکردنی از داده ها را ایجاد می کنیم بطوریکه تا سال 2025، هر روز به طور متوسط 463 میلیارد گیگابایت داده، ایجاد خواهیم کرد. این بدان معناست که محتوا به سرعت زیادی در حال رشد است.
ابزارها به روز می شوند، سایت ها آفلاین می شوند، افراد نقش های جدیدی را بر عهده می گیرند و گوگل دوباره الگوریتم را به روز می کند. طبق تجربه، میانگین طول عمر محتوای آنلاین بسته به موضوع و صنعت، حدود دو سال است. با گنجاندن به روز رسانی محتوا در استراتژی سئو، محتوای خود را دقیق و به روز نگه دارید.
-
پیوند به منابعی با کیفیت بالا.
اگر می خواهید به عنوان یک متخصص دیده شوید، باید به داده های واقعی تکیه کنید. به منابع رسمی، مطالعات و مقالات تحقیقاتی پیوند دهید تا از نکات خود پشتیبانی کنید و نشان دهید که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید. همچنین میتوانید به توییتها، مقالات یا گزارشهای انجامشده توسط متخصصان متناسب با حرفه و موضوع محتوا پیوند دهید.
-
دیدگاه های متعدد را در نظر بگیرید.
برای اینکه، محتوای شما قابل اعتماد باشد، باید از زوایای مختلف به مشکلات نگاه کند و بررسی کند که هر زاویه چه نقشی در گفتگوی کلی دارد. برای مثال، اگر محتوای شما در مورد بهترین بستنی باشد، به احتمال زیاد یک نوع بستنی وجود ندارد و این برای هر شخص یکسان نیست.
ممکن است یک نفر بستنی خود را که با تخم مرغ های محلی پرورش داده شده است، دوست داشته باشد. یا حتی ممکن است فرد دیگری برای انتخاب بین بستنی و کوکتل مشکل داشته باشد. امکانات بی پایان هستند. اما، هدف این است که دیدگاههای مختلف درباره یک موضوع را توضیح دهید تا اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید. در این صورت است که به نظر می رسد که شما یک متخصص هستید.
-
به ارزش وبسایت آنلاین خود توجه کنید.
ارزش آنلاین می تواند بر قابل اعتماد بودن سایت و محتوای شما تأثیر بگذارد. با توجه به مطبوعات نادرست و پاسخ سریع به نظرات منفی، از اعتبار برند خود محافظت کنید. تمام پروفایل های اجتماعی خود را برای نام تجاری خود ثبت کنید تا شخص دیگری سعی در جذب آنها نداشته باشد و مشتریان را تشویق کنید که نظرات مثبتی در مورد برند شما ارائه دهند.
حالا وقت آن رسیده است که دونات E-A-T را به آرامی بگیرید.
هر بار که گوگل تغییری ایجاد می کند، تعدادی از بازاریابان سئو هستند که فکر می کنند این یک نشانه ی بزرگی است. درواقع، خبر خوب این است که گوگل روشن کرده است که E-A-T تغییر بزرگی نیست که رتبهبندی جستجو را کاهش دهد. درعوض، یک دستورالعمل داخلی است که به گوگل کمک می کند تا تشخیص دهد که آیا محتوای یک وبسایت با کیفیت است یا خیر.
اما این بدان معنا نیست که E-A-T بی فایده است. متخصصان سئو می توانند از دستورالعمل های E-A-T، برای اطلاع رسانی بهتر در فرآیند تولید محتوای خود استفاده کنند و محتوای عالی تولید کنند که احتمال دارد در گوگل رتبه خوبی کسب کند.
منبع:
https://www.searchenginejournal.com/google-eat/what-is-it/#close