آوین آویسا – خدمات سئو | فروشگاه اختصاصی | بلاک چین و رمزارزها
  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
    • خدمات فروشگاه اختصاصی
    • خدمات سئو
    • خدمات بلاک‌چین و رمزارزها
    • خدمات ربات معامله‌گر
  • آخرین پروژه‌ها
  • وبلاگ
  • تازه های تکنولوژی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • English
آوین آویسا – خدمات سئو | فروشگاه اختصاصی | بلاک چین و رمزارزها

گوگل هدف گذاری جغرافیایی محتوا را از طریق زیردایرکتوری های URL توضیح می دهد 

خانه / صفحه وبلاگ / خبر / گوگل هدف گذاری جغرافیایی محتوا را از طریق زیردایرکتوری های URL توضیح می دهد 

گوگل هدف گذاری جغرافیایی محتوا را از طریق زیردایرکتوری های URL توضیح می دهد 

توسط نویسنده آوین آویسا درخبر

وب سایت ها می توانند با هدف گذاری جغرافیایی محتوا، آن  را برای هدف قرار دادن جستجوگران در کشورهای خاص از طریق استفاده استراتژیک از زیرمجموعه های URL بهینه کنند. گوگل توضیح می دهد که چگونه این کار می کند.

جان مولر توضیح می‌دهد که چگونه وب‌سایت‌ها می‌توانند محتوا را برای نتایج جستجو در کشورهای خاص با استفاده از زیردایرکتوری ها به روشی استراتژیک بهینه کنند. 

این موضوع در جریان یک دورهمی و تجمع اخیر در ساعات اداری اداره سئوی مرکزی جستجوی گوگل مورد بحث قرار گرفت.

فردی به نام Hazel Wwrong به جریان زنده می‌پیوندد تا از مولر بپرسد که چگونه Google  به جز به بررسی پیاده‌سازی hreflang، در یک وب سایت، هدف گذاری جغرافیایی محتوا را چگونه تشخیص می‌دهد.

در پاسخ، مولر توضیح می‌دهد که چگونه گوگل به دنبال الگوهایی در آدرس‌های اینترنتی است که نشان می‌دهد صفحه برای کدام کشور در نظر گرفته شده است. 

شما می توانید از این اطلاعات برای ساختار وب سایت خود به گونه ای استفاده کنید که چندین کشور با دامنه مشابه را هدف قرار دهد.

برای جزئیات بیشتر در مورد هدف گذاری جغرافیایی محتوا به خواندن بخش زیر ادامه دهید. 

چگونه با استفاده از دایرکتوری های فرعی چندین کشور را با دامنه یکسان هدف قرار دهیم

 مولر وقتی از او پرسیده شد که گوگل به دنبال چه سیگنال هایی است تا تشخیص دهد که محتوا برای یک کشور خاص بهینه شده است، پاسخ داد:

“ما سعی می کنیم URL ها را بر اساس الگوهای واضحی که بتوانیم تشخیص دهیم گروه بندی کنیم. و این، برای مثال، توسط زیر دامنه یا توسط زیردایرکتوری است. 

بنابراین، اگر کشوری را در فهرست فرعی دارید، در یک مکان بالاتر در مسیر، برای ما بسیار راحت تر است که بگوییم همه چیز در این مسیر برای این کشور است، همه چیز در این مسیر دیگر برای کشور دیگری است. 

و همچنین می‌توانید تک تک مسیرها را در «سرچ کنسول» تأیید کنید و به طور مشخص بگویید این مسیر برای این کشور است یا این مسیر برای کشور دیگری است، که این کار را برای ما کمی آسان‌تر می‌کند.”

الگوی URL توصیف شده توسط مولر در عمل چیزی شبیه به این است:

فرض کنید یک فروشگاه در ایالات متحده دارید که محصولات را به کشورهای دیگر در سراسر جهان ارسال می کند. الگوی URL این فروشگاه ممکن است به این شکل باشد:

  • USA: your-website.com/products
  • Canada: your-website.com/canada/products
  • UK: your-website.com/uk/products
  • …

مولر خاطرنشان می کند که اگر از hreflang و سرچ کنسول برای هدف قرار دادن کشورهای خاص استفاده می کنید، استفاده از زیر دایرکتوری ها احتمالاً تفاوت زیادی ایجاد نمی کند. 

بنابراین اگر وب سایت شما به این شکل راه اندازی نشده است، لازم نیست بروید و همه چیز را تغییر دهید. این فقط یک سیگنال دیگر است که گوگل علاوه بر سایر سیگنال‌های هدف‌گذاری جغرافیایی محتوا به دنبال آن است. 

“در عمل، من بازخورد زیادی از مردم نمی شنوم که بگویند این کار تفاوت بزرگی ایجاد می کند. بنابراین نمی‌دانم که آیا این کاری است که واقعاً باید انجام دهید، به خصوص اگر تنظیمات پیچیده‌تری نیاز باشد. 

اما من سعی می‌کنم آن را به گونه‌ای انجام دهم که تا حد امکان مشخص شود که کدام کشور برای هر URL مرتبط است. به نوعی با یک مسیر واضح در URL. 

فکر می‌کنم در پایان سؤالی در مورد استفاده از کشور به عنوان پارامتر URL نیز وجود داشت. از نظر تئوری، شما می توانید این کار را انجام دهید. فکر می‌کنم برای سیستم‌های ما تشخیص اینکه کدام URL متعلق به کدام کشور است، بسیار سخت‌تر می‌شود. بنابراین من این را به عنوان احتمال کمتری برای ما برای هدف گذاری جغرافیایی محتوا می بینم. بدیهی است که اگر از hreflang استفاده می کنید، مشکل کمتری وجود دارد زیرا می توانید این کار را بر اساس URL انجام دهید.” 

پاسخ کامل مولر را در ویدئوی زیر بشنوید:

https://youtu.be/kvYb2bdtT7A

برای اطلاعات بیشتر در مورد سئوی محتوا، می توانید مقالات زیر را نیز مطالعه کنید:            

نکات مهم سئو در تولید محتوای 2022

بهترین طول برچسب عنوان برای سئو

گوگل: متن بولد می‌تواند به سئوی شما کمک کند

 

 

منبع:

https://www.searchenginejournal.com/google-explains-geotargeting-via-url-subdirectories/439266/#close

  • راهنمای جامع و کامل جستجو کنسول گوگل برای سئوکاران
    قبلی نوشتهراهنمای جامع و کامل جستجو کنسول گوگل برای سئوکاران
  • بعدی نوشتهبررسی بخش Index صفحات سایت در سرچ کنسول
    راهنمای جامع و کامل جستجو کنسول گوگل برای سئوکاران

دیدگاهتان را بنویسید (لغو پاسخ)

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

*
*

Copy