آوین آویسا – خدمات سئو | فروشگاه اختصاصی | بلاک چین و رمزارزها
  • صفحه اصلی
  • خدمات ما
    • خدمات فروشگاه اختصاصی
    • خدمات سئو
    • خدمات بلاک‌چین و رمزارزها
    • خدمات ربات معامله‌گر
  • آخرین پروژه‌ها
  • وبلاگ
  • تازه های تکنولوژی
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • English
آوین آویسا – خدمات سئو | فروشگاه اختصاصی | بلاک چین و رمزارزها

۱۰ ترند مهم سئو ۲۰۲۱ که شما باید بدانید (۱)

خانه / صفحه وبلاگ / سئو / ۱۰ ترند مهم سئو ۲۰۲۱ که شما باید بدانید (۱)

۱۰ ترند مهم سئو ۲۰۲۱ که شما باید بدانید (۱)

توسط نویسنده آوین آویسا درسئو

سئو ۲۰۲۱ برای متخصصان سئو چگونه خواهد بود؟ ۱۰ ترند مهم که از زبان ۴۲ متخصص برتر در این زمینه بیان شده است را بررسی می‌کنیم.

زمان آن فرا رسیده است که نگاهی سالانه به آنچه در پیش روی متخصصان SEO در سال ۲۰۲۱ است، بیندازیم. اگر TLDR می‌خواهید، به سخنی از Lily Ray، مدیر SEO ، Path Interactive اشاره می‌کنیم:

“در یک استراتژی SEO عالی مهمترین نکته این است که خود را جای کاربر بگذارید و از خود بپرسید که آیا محتوا واقعاً ارزشمند است، برند تجاری قابل‌اعتماد است و وب‌سایت (به ویژه در موبایل) به راحتی قابل استفاده است.”

کاملا درست است!

اما وقتی صحبت از سئو  ۲۰۲۱ می‌کنیم، چیزهای بیشتری برای بررسی وجود دارد. بنابراین چه استراتژی‌ها و تاکتیک‌های SEO کار می‌کند و به شما کمک می کند تا در SERPs تسلط داشته باشید و درآمد بیشتری در سال ۲۰۲۱ کسب کنید؟ این سوالی است که ما هر سال در اینجا در Search Engine Journal می‌پرسیم. امسال، من از ۴۲ نفر از متخصصان برتر سئو نظراتشان را پرسیدم.

​ترند ۱: تمرکز بر کاربر + هدف جستجو

در سئو ۲۰۲۱، زمان تمرکز بر هدف کاربر و جستجو است. در حالی که این نکته را می‌توان به سختی یک روند یا مفهوم جدید دانست، اما هر سال تمرکز مجدد بر این مفهوم اهمیت دارد زیرا قصد و رفتار جستجوگر همیشه در حال تغییر است. به خصوص بعد از سال ۲۰۲۰ که خیلی سریع تغییر کرد.

Jenn Mathews، مدیر سئو در GitHub ، می‌گوید: “در اصل، Google (و دیگر موتورهای جستجو) جایی است که افراد می‌توانند به سوالی پاسخ دهند یا در مورد چیزی بیشتر بدانند. هنگامی که ما ماهیت علت جستجو و درک مطالب را که افراد به آنها پاسخ می‌دهند را درک کنیم، کسب و کار ما از آن سود می‌برد. ”

بنابراین این برای فعالیت‌های SEO شما در سال ۲۰۲۱ چه معنایی دارد؟

به گفته Britney Muller، مشاور SEO و دانشجوی علوم داده، این بدان معناست که متخصصان SEO باید از بهترین شیوه‌های سنتی که ارزش کمتری خواهند داشت دور شوند، زیرا الگوریتم‌ها قوی‌تر می‌شوند (به عنوان مثال، تلاش برای نوشتن توضیحات متا برای هر صفحه) و بیشتر بر درک بهتر آنچه در SERPs/هدف جستجوگر اتفاق می‌افتد، متمرکز شوند.

«گوگل اطلاعات جهان را در خود جای داده است و آن‌ها می‌دانند که اکثریت افرادی که“x” را جستجو می‌کنند به دنبال چه چیزی هستند. توجه بیشتر به نتایج جستجو به متخصصان سئو کمک می‌کند تا محتوای رقابتی را به نحوی که جستجوکنندگان تمایل به استفاده از آن دارند، ایجاد کنند.»

و بسیاری دیگر از متخصصان سئو ما با Muller موافق هستند. Andrew Dennis، متخصص بازاریابی محتوای Page One Power است.

«گوگل در حال حاضر به شما نشان می‌دهد که به نظر او چه نتایجی به هدف سرچ کاربران نزدیک است، از این داده‌ها برای استراتژی خود استفاده کنید. برای من، تجزیه و تحلیل SERP نه فقط در سال ۲۰۲۱، یک فعالیت مهم خواهد بود، اما با تغییر اهداف جستجو و پیشرفت گوگل در ادامه کار، پیشرفت خواهد کرد.»

برای Marie Haynes، مدیرعامل Marie Haynes Consulting Inc، واضح است که اگر می‌خواهید در SEO در سال ۲۰۲۱ برنده شوید، باید در ارائه اطلاعات به کاربران یک کار فوق‌العاده انجام دهید.

“وقتی جستجوگر به دنبال مشاوره متخصصان است، گوگل حتی بهتر تشخیص می‌دهد و پست‌ها را در رتبه بهتری از مقالاتی قرار می‌دهد نوشته شده که فاقد E-A-T هستند. متخصصان SEO که در سال ۲۰۲۱ موفق خواهند شد کسانی هستند که واقعا می‌توانند نحوه برآوردن نیازهای جستجوگران را درک کنند.”

در اینجا توصیه های Adam Riemer، رئیس بازاریابی Adam Riemer است:

«برندها باید خود را فراموش کرده و به فکر بازدیدکنندگان خود باشند. نیازها و نگرانی‌های بازدیدکننده را در نظر بگیرید و در مورد محصولاتتان، شرکتتان، دلیل کیفیت محصولاتتان صحبت نکنید. یک وب‌سایت سریع که سریع بارگزاری می‌شود. عدم نیاز به تلاش کاربر برای یافتن محتوای شما یا هزینه کردن برای آن. بدون پاپ آپ اجباری، ثبت نام و غیره.»

با توجه به تمرکز بیشتر گوگل بر ارضای هدف کاربر، Steven van Vessum، معاون انجمن ContentKing، معتقد است که تمرکز بر یادگیری آنچه کاربر به دنبال آن است بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

«از نظر پاسخ واقعی – بلکه نوع محتوای ترجیحی آن‌ها (به عنوان مثال ، ویدئو ، پادکست یا PDF). از آنجا که پی بردن به هدف کاربر از پرس و جو بسیار وقت گیر است، ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی که به ما این امکان را می‌دهند سریعاً در مقیاس بزرگ مقایسات را انجام دهیم، کمک شایانی در این حوزه انجام می‌دهند.»

​ترند شماره ۲: تجزیه و تحلیل مشتری، حفظ و ارزش مادام العمر

SEO قبلاً (بیشتر) در مورد مدیریت ترافیک بود. اما SEO به موارد بیشتری تبدیل شده است. همانطور که Miracle Inameti-Archibong ، رئیس سئو Erudite، خاطرنشان کرد، در سئو ۲۰۲۱ شما بیشتر و بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرید تا ترافیک بیشتری را ایجاد کنید تا شکاف در درآمد را کاهش دهید و ROI را نشان دهید.

بنابراین، در سال ۲۰۲۱، داده‌های تجزیه و تحلیل رفتاری به داغ‌ترین کالا تبدیل می‌شود.

Inameti-Archibong معتقد است: «با پیشرفت سریع‌تر و سریع‌تر گوگل برای جلب رضایت فوری، مسئولیت‌پذیری فراتر از بازدیدها، و همچنین در نظر گرفتن بیشتر UX، نرخ تبدیل و درآمد اهمیت بیشتری پیدا کرده است. حجم کلمات کلیدی نقش کمرنگ‌تری پیدا می‌کند و تجزیه و تحلیل رفتاری تقش مهم‌تری خواهد داشت – مشتری شما چه کار می‌کند، چگونه این کار را انجام می‌دهد و چگونه می‌توانیم آن‌ها را وادار کنیم تا سریع‌تر این کار را انجام دهند – و مهندسی معکوس را برای محتوای تولید شده انجام دهید.»

John McAlpin، مدیر سئو Cardinal Digital Marketing، موافق است. وی خاطرنشان کرد که همه گیری COVID-19 به ما نشان داده است که تحقیقات کلمات کلیدی همیشه در مواقعی که جهان در حال تغییر مداوم است، مفید نیست. McAlpin می‌گوید: «برای متمایز کردن خود، ما متخصصان SEO را مشاهده می‌کنیم که تحقیقات کلمات کلیدی را کمتر کرده و تحقیقات بر پایه را افزایش می‌دهند. این تحقیق فرصت‌های پنهان را با ارائه خدمات و ایده‌های محتوا که تحقیقات کلمات کلیدی ممکن است به ما نگویند باز می‌کند.»

Stephan Bajaio می‌گوید: با توجه به درآمد کمتر، مشاغل باید بیش از هر زمان دیگری بر حفظ مشتری و افزایش ارزش عمر مشتری (LTV) تمرکز کنند. «محتوای شما باید به سوالات، نگرانی‌ها و نیازهایی که مشتریان شما در جستجو ابراز می‌کنند پاسخ دهد و شما باید برای آن شرایط آماده شوید. در غیر این صورت، این خطر وجود دارد که دیگران توجه کاربران به برند شما را کاهش دهند. درک بهتر مشتری و ارائه محتوای ارزشمند به او، یا خطر از دست دادن و معرفی آن‌ها به کسی است که آنها را بهتر درک می‌کند، این کار توسط دوست مورد اعتماد کاربران، Google، به آنها معرفی شده است.»

Izzi Smith، تحلیلگر فنی سئو Ryte، این ایده را گسترش داد. او شرکت‌ها را تشویق می‌کند تا خدمات مشتری و پشتیبانی خود را به صورت آنلاین ارائه دهند. اسمیت می گوید: “اول از همه، یک فرآیند با کارکنان فروش و پشتیبانی ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید که از سوالات یا درخواست‌های مهم که می‌توانید با مقالات راهنمایی حل کنید مطلع هستید.”

«برای یافتن موضوعات مرتبط و موجود که باید به آنها توجه شود، داده‌های کلید واژه کنسول سرچ Google خود را با اصلاح‌کننده های سوال متداول جستجو کنید. اطمینان حاصل کنید که به این موارد به طور خلاصه و واقعی پاسخ داده شده و در صفحه موضوعات متداول پرسش و پاسخ منتشر شده است. مراکز راهنما و بخش‌های سؤالات متداول باید با در نظر گرفتن UX ایجاد شود و نباید یک صفحه واحد و غیرقابل کنترل سوالات باشد.”

یکی از کلیدهای جذب و حفظ مشتریان به یک کلمه خلاصه می شود: ارزش. به همین دلیل Julia McCoy، گفت که شما باید روی ارزش در سئو ۲۰۲۱ تمرکز کنید که بخش عمده‌ای از آن از محتوای شما ناشی می‌شود.

«درک دلیل اصلی که ما اعتماد و توجه مخاطبان را حفظ می‌کنیم، آسان‌تر از همیشه است. هنگامی که مطالب ما جامع‌ترین، کاربردی‌ترین و مفیدترین قطعه‌ای است که هنگام جستجو در Google با آنها ارتباط برقرار کرده است، علاقه خود را حفظ کرده و برای خوانندگان اعتماد ایجاد می‌کنیم. ایجاد چنین محتوا نیاز به تمرکز، زمان، تعهد و سرمایه‌گذاری دارد.»

​ترند شماره ۳: بهینه سازی SERP برند، گراف‌های دانش و موجودیت‌ها

به گفته Jason Barnard، در سئو ۲۰۲۱، ردیابی SERP ها و پنل‌های دانش متداول خواهد شد.

«در سال ۲۰۲۱، واقعیت این است که جستجوی مبتنی بر نهاد با درک مطمئن گوگل از اینکه شما که هستید، چه چیزی ارائه می‌دهید و برای چه مخاطبی خدمات ارائه می‌دهید بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. بازاریابان باهوش واقعاً با نگاه به نام تجاری خود به عنوان یک نهاد آشنا و با ایجاد یا بهبود حضور خود در گراف دانش، به طور جدی در درک گوگل از “شما کی هستید” بخشی از آن سه گانه کار خواهند کرد.»

در حقیقت، Nik Ranger، متخصص SEO، باور دارد که ما ممکن است از سال ۲۰۲۱ شروع به مشاهده گراف‌های دانش شخصی کنیم. Ranger می‌گوید: «Google به اطلاعات زیادی در مورد شما، سابقه جستجوی شما، ایمیل‌ها، رسانه‌های اجتماعی و سایر انواع اطلاعات کاربر دسترسی دارد که به او توانایی و ابزارهای مقیاس‌بندی گراف دانش شخصی را می‌دهد. تعیین روابط بین مشروعیت اعتبارنامه نویسنده به محتوا، علاوه بر این که گوگل ارزش محتوا را درک می‌کند، اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.»

همه اینها برای سئو ۲۰۲۱ به چه معناست؟

Patrick Reinhart، معاون استراتژی‌های دیجیتال، معتقد است: این به معنای بهینه‌سازی کل نمایش دیجیتال برند شما (به عنوان مثال، کانال YouTube شما، تصاویر) و نحوه نمایش آنها در Google است. Reinhart گفت: “این روزها این فقط مربوط به وب‌سایت شما نیست، این مربوط به تمام دارایی‌های شما و نحوه تعامل آن‌ها با یکدیگر در SERP است. اگر همه آنها از طریق قطعات مختلف گرد هم آیند، آیا داستان خوبی در مورد نام تجاری شما نشان می دهد؟“

John Shehata، بحث را فراتر می‌برد و می‌افزاید که متخصصان SEO باید مفاهیم پیچیده پشت موضوعات (موجودیت‌ها، موضوعات فرعی) و پردازش زبان طبیعی (NLP) و نحوه عملکرد نهادها را درک کنند. TF*IDF ، فراوانی کلمات کلیدی را فراموش کرده و تمرکز خود را بر روی موجودیت‌ها و موضوعات آغاز کرده و از زبان طبیعی Google (و/یا سایر ابزارهای SEO مشابه که تجزیه و تحلیل NLP را ارائه می‌دهند) استفاده کنید. موتورهای جستجو روز به روز هوشمندتر می‌شوند و از پرسش‌ها تا حدی فراتر از کلمات کلیدی مورد استفاده در چنین پرس و جوها درک خوبی دارند. اشتباه متوجه نشوید، تحقیقات کلید واژه‌ای خوب هنوز مورد نیاز است، اما در درجه دوم. درجه اول، درک موضوعات/موجودیت‌های مربوط به پرس و جو و هدف پشت پرس و جو است.”

یکی از مکان‌هایی که هیچ کلمه کلیدی در آن وجود ندارد Google Discover است. بنابراین، به گفته Jes Scholz، مدیر دیجیتال بین المللی Ringier، تنها راه برای بهینه‌سازی برای Google Discover این است که نهاد خود را در گراف دانش قرار دهید و نحوه ارتباط آن را در لایه موضوع مشخص کنید.

“اولین قدم که هر متخصص SEO باید انجام دهد این است که نمره نتایج نام تجاری خود را در API گراف دانش ردیابی کند. سپس، روی فعالیت‌هایی علاوه بر تولید محتوای عالی کار کنید تا حضور آن‌ها را در گراف دانش تقویت کنید. برخی از فعالیتهایی که باید در سال ۲۰۲۱ روی آن‌ها تمرکز شود عبارتند از:

  • اطمینان از نشانه گذاری کامل و صحیح سازمان.

  • ایجاد حضور در پایگاه های دانش مرتبط مانند Wikidata.

  • معرفی پنل دانش خود برای استفاده از ویژگی پست ها توسط Google.

  • برای مشاغل فیزیکی، نمایه Google برای کسب و کار خود را تنظیم کنید.

منبع:

https://www.searchenginejournal.com/10-important-2021-seo-trends-you-need-to-know/389395/#close

SEO
  • انطباق ويژگی‌های اپلیکیشن های وب پیشرو (PWA) به اپلیکیشن های مخصوص پلتفرم
    قبلی نوشتهانطباق ويژگی‌های اپلیکیشن های وب پیشرو (PWA) به اپلیکیشن های مخصوص پلتفرم
  • بعدی نوشتهاقتصاد رمزنگاری شده چیست؟
    انطباق ويژگی‌های اپلیکیشن های وب پیشرو (PWA) به اپلیکیشن های مخصوص پلتفرم

دیدگاهتان را بنویسید (لغو پاسخ)

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

*
*

Copy